Empreses 27/04/2014

La vida eterna dels consumidors

Nicola Padovan
1 min

Escric sota els efectes generats per la recent assistència a un funeral. La tristesa obliga a la reflexió. Moment memento mori (MMM), doncs. Tothom es mor, fins i tot els empresaris! D’aquí l’obligació de pensar que no som eterns, que les nostres criatures (les empreses) han d’aprendre a viure sense els que les han engendrades o dirigides. Malament aquell despatx on, sense el capo, no funciona res, i encara pitjor aquells empresaris que es vanaglorien de treballar 14 hores al dia després de 40 anys d’haver muntat el negoci: evidencien que no han estat capaços de construir una estructura de treball independent. Mireu, els únics que han de pensar que són eterns pels segles dels segles són els pobres consumidors. Com baixaria el consum si el MMM fos perennement present en els caps de tothom! Ara que hem aconseguit que els avis visquin com adolescents entre discoteques i Whatsapp! En fi, em posaré a llegir algun llibre d’autoajuda. Ah! I trobo que és de molt mal gust fer fotos amb l’iPad als taüts.

stats