Formació
1979 - 1984
BUP I COU A L’INSTITUT MONTSERRAT DE BARCELONA
“L’institut tenia un component cultural molt marcat, i hi vaig coincidir amb gent que després m’he trobat en l’àmbit professional com a gestors culturals o com a artistes”
“És l’època en què començo a entrar en l’escena musical de Barcelona. Igual que a Madrid tenien la Movida, aquí hi havia tot un moviment al voltant de Zeleste o el Casal de Joves Transformadors”
1985 - 1989
LLICENCIAT EN CIÈNCIES DE LA INFORMACIÓ PER LA UAB
“Em vaig decidir pel periodisme perquè em permetia tenir una visió molt global de la realitat i tocar temes molt diferents i que m’interessaven”
“Durant la carrera començo a organitzar concerts dels grups dels meus amics. Preparo la producció, enganxo cartells i faig de mànager. Era un ‘hobby’, però estava començant la meva carrera com a promotor sense saber-ho”
Experiència Laboral
1991 - 1992
COORDINADOR DE REDACCIÓ DE LA REVISTA ‘AJOBLANCO’
“Em passava el dia a la redacció, corregint textos, preparant reportatges i fent crítiques culturals, però també vaig fer molt de carrer. Era una feina molt versàtil”
“Durant aquell any també vaig crear Producciones Animadas, i va arribar un moment en què vaig haver d’escollir. Vaig continuar lligat al periodisme col·laborant amb mitjans com ‘Rockdelux’ o el ‘Tentaciones’ d’‘El País’”
1991 - ACTUALITAT
FUNDADOR I DIRECTOR DE PRODUCCIONES ANIMADAS
“La promotora neix per la voluntat de quatre amics entusiasmats amb l’escena de clubs i concerts de Londres. Veiem un forat per dedicar-nos al món de la música i creem un projecte sense saber cap a on anirà”
“Tenim els primers problemes econòmics quan fem el salt internacional. L’estiu del 1992 vam fer gires per Barcelona i Madrid amb les bandes d’‘acid-jazz’ Galliano i The James Taylor Quartet, i entenem la complexitat del negoci”
1995 - 2001
DIRECTOR DE COSMOS RECORDS
“Vam crear una discogràfica per publicar un recopilatori amb artistes ‘dance’ de Barcelona i allò va anar a més. Va ser molt estimulant, ja que vam tenir músics com Madelman, Chop Suey, Peanut Pie o Aviador Dro, i vam poder treballar en la seva història, imatge i disseny, a més de la producció dels discos”
2000 - 2003
DIRECTOR ARTÍSTIC, BARCELONA ACCIÓ MUSICAL (BAM)
“Vam ser uns actors importants en la introducció i popularització de la música electrònica a la ciutat i a l’Estat. Feia anys que col·laboràvem amb les institucions. El nomenament va ser un reconeixement”
2017 - ACTUALITAT
PRESIDENT DE L’ASSOCIACIÓ DE PROMOTORS MUSICALS (APM)
“A l’APM he descobert el paper polític de representar tots els actors de la indústria per defensar-los, transmetre les seves preocupacions i avançar en la legislació i protecció del sector”
“La música segueix sent la gran marginada dins de la cultura. Les mentalitats no canvien i tenim un llast històric difícil de superar”
+ Detalls
Lliçons de vida
“Barcelona encara no és Londres, però té una escena cultural molt rica. Això s’ha aconseguit superant tot tipus d’entrebancs que encara tenim”