Empreses 05/01/2014

Les reclamacions, a Facebook Impressores 3D a la sala d'estar?

Jordi Sabaté
1 min

Les xarxes socials s'han revelat com a excel·lents canals per atendre les reclamacions, queixes i consultes dels clients a les empreses. I també com a armes perilloses a l'hora de tacar la reputació d'una companyia. Per això, cada cop més empreses han creat perfils a Facebook i Twitter en què atenen els seus clients d'una manera més econòmica. A aquest fenomen, que es normalitzarà per a molts usuaris durant el 2014, se l'anomena social listening.

La impressió 3D és un sector amb molt potencial, encara que el seu futur a nivell domèstic no és tan clar com en el camp industrial. De totes maneres, HP ja ha anunciat que en fabricarà models durant el 2014 i en posarà a la venda possiblement el 2015, l'any en què caduca la patent sobre la impressió de metalls. La tecnologia permet fer des de botons per a les camises a cargols o circuits integrats. Una nova Revolució Industrial?

stats