SALUT
IRENE RIART

Un boom a rebuf de Rosalía

La companyia Hello Nails ha obert 14 establiments a Espanya en un any i mig i vol arribar als 50 el 2020

Un boom a rebuf  de Rosalía / ARA Zoom

El fenomen Rosalía ha disparat la moda de pintar-se les ungles. Els locals d’estètica, que en són conscients, busquen l’equilibri entre atraure els clients amb preus assequibles i ser, al mateix temps, una empresa sostenible econòmicament. Sembla, però, que la catalana Hello Nails ha trobat la fórmula per a un model de negoci a gran escala.

La companyia va ser fundada fa tres anys per dues dones, Noelia Gómez i Belén Aventín, que van veure en l’estètica d’ungles una oportunitat de negoci. Segons explica Gómez, l’aposta principal de l’empresa es “posicionar-se com el primer centre d’estètica d’ungles low price ”, però diferenciant-se dels seus principals competidors per oferir, a més “dels millors preus del mercat”, “una atenció personalitzada al client”.

Tot i que el projecte va sorgir fa tres anys, Hello Nails no va obrir la seva primera botiga fins al febrer de l’any passat. Durant aquest temps, Gómez confessa que van fer diversos estudis de mercat i anàlisis de la competència per aconseguir trobar la fórmula equilibrada de negoci. Hello Nails defensa el seu model d’oferir uns preus atractius, però també “potenciar una sensació d’exclusivitat en els clients”.

Paral·lelament, l’empresa ha desenvolupat des dels seus inicis una intensa campanya de màrqueting a través de les xarxes socials, que permet als usuaris reservar hora i tenir comunicació directa amb la companyia. “Busquem captar i fidelitzar els nostres clients a través de les xarxes socials, però també establir un sentiment de pertinença a la marca”, afirma Gómez.

En un any i mig, la companyia ha obert fins a sis centres propis i vuit més com a franquícies en diverses ciutats de l’àrea metropolitana i de Madrid. Hello Nails preveu, a més, seguir ampliant la seva xarxa d’establiments a Barcelona amb quatre nous centres a la capital durant aquest 2019, arribant als 18 establiments.

Pel que fa al futur de l’empresa, en el pròxim any la companyia catalana té l’ambició d’arribar als 50 establiments amb centres en diverses ciutats d’Espanya. A llarg termini, Hello Nails situa el 2022 com “un any clau” en l’expansió de la companyia i assenyala que, més enllà del 2024, preveuen fer el salt al mercat europeu amb noves obertures a les principals capitals europees.