‘PORCA MISERIA’

Rahola i Soler a cada empresa

Gràcies a la seva pràctica i eixerida web, l’èxit de TV3 m’arriba fins a la bella Itàlia. Felicitats! I felicitats a aquells responsables de la cadena de televisió catalana que han decidit donar més protagonisme a Pilar Rahola i Toni Soler (si és possible). L’aposta per eixamplar la base basant-se en els seus productes líders és bona: s’han d’escampar al màxim a la resta de la programació amb el seu talent, i ho estan fent.

Totes les companyies tenen un producte líder: el Cinquecento dissenyat per la Fiat; el polo de Lacoste; la Nutella fabricada per Ferrero; els calçots a Valls, i les gondole a Venècia. I és fonamental saber utilitzar de la manera correcta aquests regals de Déu.

És el cas dels beneïts Toni i Pilar. Ara, hi ha un perill: què s’ha de fer quan aquests articles de màxima venda passen de moda? S’ha d’analitzar constantment la reacció del públic perquè no es cremin i no hi hagi una mena d’efecte rebuig. Ara: ¿passaran mai de moda la Pilar i en Toni? ¿De veritat ho creiem?

Més continguts de l'emprenem