El perfil

Inés Arroyo

Cofundadora i directora creativa de Laagam

2 min
Inés Arroyo

Formació

“Jo vaig néixer a Madrid, però tota la meva família és de Bilbao. Amb sis anys vaig venir a Catalunya, a Sant Cugat del Vallès, on vaig fer tots els meus estudis fins al batxillerat. Després vaig estudiar empresarials a la Universitat Pompeu Fabra entre el 2012 i el 2016. A mi sempre m’ha agradat el món de la moda, però no ho acabava de veure clar. Tota la meva família es dedica a les finances i emprendre em cridava molt l’atenció, així que ja vaig fer empresarials com una carrera base perquè m’ajudés en el futur treballés on treballés”.

Trajectòria professional

“Mentre estudiava vaig passar pel departament de màrqueting de Rabat i el d’expansió de negoci a Puig, entre d’altres. En paral·lel, el meu perfil d’Instagram va començar a créixer molt i m’anaven sorgint projectes amb diverses empreses. Durant tota la carrera compaginava les feines d’‘influencer’ amb els estudis i les pràctiques, però tenia clar que era només una feina addicional. Després, el 2017, al sortir de la universitat, vaig crear una marca de roba pròpia, Laagam, amb dos socis més”.

Un èxit

“Haver creat un projecte en què l’equip realment creu i el viu com un èxit propi”.

Un fracàs

“No haver vist a temps que perjudicials que són els estocs per a una empresa a nivell ecològic i financer”.

Lliçons de vida

“A Laagam hem sigut dels primers a crear una marca de roba nativa digital i hem innovat sempre per apropar-nos als usuaris, especialment amb l’audiovisual. Per exemple, fa dos anys vam començar a vendre a través de WhatsApp i va ser un èxit, i ara ho hem evolucionat a Twitch per ampliar l’audiència”. “El sector de la moda està veient que o es digitalitza o es queda fora. Les clientes no volen veure només una foto de la peça de roba, volen que els l’expliquis d’on ve, el perquè del seu disseny i poder-se-la fer seva. Volen imaginar-la a través de vídeos i continguts online en diversos cossos i ocasions”

El que més m’agrada

Una marca

“Glossier, una marca de cosmètica nord-americana creada per Emily Weiss. És una referent com a emprenedora i té una marca molt puntera a l’hora de crear comunitats al voltant dels seus productes”.


Una sèrie

“Veig molts documentals, com el de ‘The last dance’, sobre Michael Jordan. Però una sèrie que m’encanta és ‘Succession’, sobre les trames financeres d’una empresa familiar” .


Un 'hobby'

“Faig molt esport. De petita, de fet, vaig competir al tennis d’alt nivell i ara ho he reprès i m’he aficionat al pàdel” .


Una cançó

“M’encanta Van Morrison. M’agraden totes les seves cançons i l’escolto sempre amb la meva parella després de treballar” .


Un llibre

“Recomano molt ‘Ikigai’. Explica com dos emprenedors espanyols van viure la cultura japonesa. T’ajuda a veure problemes d’ansietat i com gestionar l’estrès”.


Una personalitat 

“La directora creativa de Chanel, Virginie Viard. Després de la mort de Lagerfeld ha aconseguit fer un gir a la marca. També admiro molt com a dona Michelle Obama”.


stats