Empreses 06/10/2013

El boicot a Barilla

Nicola Padovan
1 min

Epic fail de Guido Barilla, president de l'homònima multinacional italiana. Evidentment. El senyor va tenir la fantàstica idea d'afirmar que la família protagonista de les seves campanyes publicitàries és una família tradicional i que no hi hauria mai gais. Va deixar anar, també, frases molt afortunades com "Els homosexuals tenen dret a fer el que vulguin, sense molestar els altres" i "No estic a favor de l'adopció per part d'homosexuals perquè afecta una persona que no pot decidir". Resultat? Un boicot mundial als seus productes, amb participació de Mia Farrow i Cher (i Núria Feliu?). Una empresa com Barilla cau en la trampa més perillosa de totes: voler donar lliçons sobre sexe o religió. Dos dies després, el mateix protagonista, amb aspecte de segrestat per caníbals de la selva, va publicar un vídeo de disculpa. Conclusió: propietaris d'empreses, deixeu la comunicació en mans de professionals! I, ara que tinc gana, faré un cop d'ull a www.pastaperalscatalans.com, un blog que, segurament, el ministre Montoro no utilitza (xist).

stats