Empreses 13/05/2015

Com pots mesurar la teva influència a la Xarxa?

2 min

Actualment, són molts els departaments de RRHH que utilitzen les Xarxes Socials per fer recerca i selecció de candidats. Per això, és important que coneguis les eines per identificar quin és el teu pes i la teva influència a la Xarxa, i estar així en el punt de mira de headhunters i empreses. Per si vols conèixer més sobre aquestes eines Barcelona Activa t’ofereix l’activitat: “Digues-me el teu klout primer i parlem de reputació digital”, una taula rodona amb experts amb reflexionaran sobre les potencialitats i utilitats d’aquesta eina a partir de la seva experiència i exposició de casos reals. Què és Klout? Klout L’Índex Klout, és un servei web que mesura el grau d’influència d’una persona o marca a les xarxes socials. Per determinar el klout score d’una persona el servei web analitza més de 400 paràmetres de les set xarxes socials més importants (Facebook, Twitter, LindedIn, Google+, Instagram i Foursquare) i s’assigna una puntuació entre 1 i 100 als usuaris. Aquest índex es basa en la influència que exerceix una persona o empresa sobre els seus seguidors i a quantes persones arriben els seus continguts. De manera que tenir molts amics a facebok o fer molts tweets no garanteix pujar l’índex klout. El que realment importa per tenir una alta puntuació són el número de persones que responen i comparteixen els continguts que es publiquen. Com pots millorar la teva reputació digital? El klout score ja s’està utilitzant com a criteri de selecció per a determinats llocs de treball als EUA. Saber la puntuació de klout d’un candidat és una manera d’obtenir informació del possible treballador que pot augmentar la confiança per part de l’empresari. Si vols posar-te en marxa per augmentar el teu índex klout apunta els següents consells: flickryoutube Publicat per: Xilia Cardona, Equip Tècnic de Barcelona Activa

stats