Empreses 03/11/2013

Reinventa't

Un consultor i una executiva del sector de la perfumeria han creat un portal de serveis d'estètica i perruqueria a domicili 24 hores

Andrea Rodés
2 min

Idea de fora

El Xavier i la Vanessa es van conèixer estudiant administració d'empreses i han seguit carreres diferents -ella a màrqueting del sector del luxe, ell com a consultor a KPMG-, però sempre han volgut emprendre. Tenien al cap muntar una web que oferís serveis de perruqueria i estètica a domicili, una idea que havien vist que funcionava en altres països.

A casa

"Jo mateixa vaig veure que treballava fins tard i no tenia temps d'anar a la perruqueria", diu la Vanessa. Fa dos anys, el Xavi va deixar la feina aprofitant una reestructuració a la seva empresa i van decidir que havia arribat el moment de llançar Coquette. La web ofereix des de tallar els cabells fins a fer manicures i massatges a partir d'una xarxa de professionals.

Professionals

Tot i ser autònoms, els col·laboradors van equipats amb uniforme i material proveït per l'empresa, que inclou un maletí valorat en 2.000 euros. "Volem assegurar el mateix servei a cada client i generar la confiança perquè ens obrin la porta de casa seva", diu la Vanessa. Els preus dels serveis inclouen el desplaçament i la comissió que s'endú el treballador.

Valor afegit

De moment se cenyeixen a Barcelona, però no descarten ampliar el negoci a altres ciutats. La inversió inicial ha estat de 16.000 euros, destinats principalment a desenvolupar la web i equipar el maletí. "Hi ha rentacaps portàtils, assecadors i productes de marques reconegudes com L'Oréal i Shellac, a les quals hem hagut de convèncer que no som una low cost ", conclou.

Guapos a qualsevol dia i hora

Coquette va dirigit a particulars que no tenen temps d'anar a la perruqueria, des de mares amb nens fins a assistents a Fires i núvies que es casen en festiu. També és un servei extern per a hotels i residències de gent gran.

stats