‘PORCA MISERIA’
Empreses 15/06/2014

Un màrqueting que s’acabarà

i
Nicola Padovan
1 min

Hem vingut a emborratxar-nos, el resultat ens és igual”. És trist, però em fa l’efecte que l’associació entre esport -particularment futbol- i begudes alcohòliques com la cervesa és cada cop més forta. Qui pot mirar un partit important sense obrir una ampolla (o sis) de Heineken o d’Estrella (imagineu quina tortura per a un pobre alcohòlic futboler)? La meva reflexió d’avui és que tot això s’acaba, s’ha d’acabar. Recordeu el lligam que a l’època semblava quasi indissoluble entre tabac i Fórmula 1? Marlboro? Dunhill? Ara ja ho hem oblidat, però això ens ensenya que empreses com Heineken, Mahou o Cruzcampo han de preparar-se perquè d’aquí no gaires anys es faci efectiva una prohibició semblant com la que van patir els del tabac. La veritat és que fa una mica de vergonya aquesta realitat, sobretot si tenim en compte el consum d’alcohol entre els més joves. Crec que una prohibició en aquest sentit tindria més resultat que qualsevol repressió. Us deixo, que he d’anar a comprar uns quintos per al partit d’avui...

stats