Empreses 28/10/2014

Guanya la partida al temps!

2 min

Sabem que en la recerca de feina hi han molts temes implicats: definir l’objectiu professional, redactar el nostre currículum i cartes de presentació, gestionar el perfil professional a la xarxes, preparar l’ entrevista,etc. Però per manejar-se bé amb tot això hi ha un element essencial: gestionar bé el temps. De vegades sembla que no pots arribar a tot i això et genera una sensació de què no avances en els teus projectes i objectius, com si el temps no et condeixi. Et pot pasar perquè vols fer tot alhora i no concretes bé per on començar o bé perquè no has dividit en petites tasques el procés. Pren nota d’unes estratègies pràctiques per millorar la teva gestió del temps quan estàs buscant feina: Planificació i organització: seguiment delegarcomunicarassertiva prioritzar: . “lladres del temps” orientació a l’assolimentregla s.m.a.r.t. la presa de decisions: autoconiexement: Utilitza les tecnologies alertes Quins altres recursos fas servir tu per organitzar el temps que dediques a la recerca de feina? Si vols millorar algunes de les competències relacionades amb la gestió del temps, consulta les activitats de Barcelona Treball. Però abans, et recomanen que facis el test sobre usos del temps per saber quin perfil de gestió tens. Publicat per:Angela Guillen, Equip Tècnic de Barcelona Activa.

stats