Empreses 02/02/2014

Reinventa't

Una exadvocada laboralista d'UGT llança el seu propi projecte musical com a cantant per al sector de l'artesania i les manualitats

Andrea Rodés
1 min

Fora de circuit

El juny del 2012, després de deu anys treballant d'advocada laboralista a UGT, les reestructuracions de plantilla al sindicat van deixar Meritxell Cirach al carrer. En lloc de buscar una feina semblant, la Mery va apostar per fer carrera com a cantant, la seva afició. "Ho havia de fer d'una manera diferent, al marge de les normes de joc del circuit musical actual", diu Cirach.

Mons diferents

L'emprenedora es va associar amb el seu company, Juan Carlos Luque, compositor i productor musical, i junts formen Mery Lemon, una "marca musical" dirigida al sector arts & crafts. "Unim dos mons que d'entrada no es relacionen", diu Cirach. En un any, Mery Lemon s'ha convertit en la cantant de referència en mercats i tallers d' arts & crafts i costura.

Entre costures

Ella i el seu soci han invertit prop de 10.000 euros per produir el primer disc i dissenyar la marca i la web, des d'on ofereix dos tipus de serveis: cançons personalitzades i tallers-concert com, per exemple, un taller de punt de creu per customitzar una funda d'iPhone amb la marca Mery Lemon, realitzat a la botiga de costura Nido de Abeja, a Barcelona.

Concert

Fins ara la majoria d'encàrrecs són actuacions dirigides a participants d'activitats d'artesania, que també inclouen el seu disc en el kit de participació. "Són activitats adequades per a comiats de soltera", diu la Mery. El repte és ara entrar en el circuit musical real. El primer gran concert, anunciat a la web de micromecenatge Bandeed, serà a la sala Music Hall.

Fer música i ser rendible

Mery Lemon és una proposta musical dirigida al sector dels crafters i l'artesania. La cantant organitza tallers-concert i compon cançons personalitzades per a particulars i empreses, a partir de 150 euros.

stats