Empreses 24/11/2013

Reinventa't

Una editora d'imatge i un professional de la impremta llancen una línia de paper mural amb fotografies exclusives d'artista

Andrea Rodés
2 min

Alternativa

Soledad Romero s'ha dedicat molts anys al món editorial i de la fotografia. Fa un temps, quan buscava un fotomural per decorar la paret de casa seva, es va adonar que només trobava imatges típiques, com l' skyline de Nova York i la Torre Eiffel. Aprofitant els seus contactes amb artistes, va decidir llançar una línia de fotomurals més exclusiva.

Impremta

Per tirar endavant el projecte New Landscape Editions (www.newlandscape-editions.com), s'associa amb el seu amic Ivan Martí, que fa molts anys que treballa a Ideaprint, impremta de referència de Sant Cugat. El cap de Martí els ha cedit un espai del seu local i els permet utilitzar les impressores HP d'última generació, amb la qual cosa els dos socis s'han estalviat la inversió en maquinària.

Artistes

Entre tots dos han invertit 1.200 euros, necessaris per al disseny de la web i l'edició d'uns acurats fullets amb la biografia de l'artista que acompanyen la compra de cada paper-mural. Per diferenciar-se de la competència, "hem volgut donar molt valor al fotògraf", diu Romero. De moment treballen amb sis fotògrafs, alguns de coneguts, com David Ruiz.

Qualitat

Les obres són edicions limitades i es divideixen en tres estils: urbà, marró i boira. Un altre factor diferenciador és la qualitat de la impressió fotogràfica, amb 20 anys de garantia, i la facilitat de la instal·lació. Van dirigits a un públic urbà, sensibilitzat amb l'art, i cada dos mesos afegiran tres fotografies noves: "Com si fóssim una publicació", diu Romero.

Decorar el saló amb una fotografia

Els fotomurals d'artista de New Landscape es venen per internet i estan disponibles en tres formats, amb preus entre els 255 i els 455 euros. També volen vendre a botigues de disseny i concept shops , com Vinçon.

stats