‘PORCA MISERIA’

Pífies publicitàries amb ‘la roja’

Encara ens queda gaudir demà, dilluns 23 (quina revetlla!), de l’últim partit de la roja, antiga armada invencible, ara en hores baixes. Ha sorprès la rapidesa amb la qual s’ha desinflat aquest suflé en els últims mesos: qui es podia imaginar que en només dos partits l’haurien fotuda al carrer?

Segurament no s’ho podien ni imaginar totes aquelles marques que han associat el seu nom a la selecció estatal, com Cruzcampo. Pregunto: com és possible que no s’hagi previst un anunci alternatiu per transmetre després de la derrota contra Xile? ¿Ningú no ha pensat en l’enorme possibilitat de jugar amb gràcia amb aquest drama nacional?

Altres marques han fet pífies en termes de comunicació, amb piulades programades, per exemple després de l’1-5 contra Holanda, que deien “ Después del partidazo de la selección española...” I, si volem ser cruels: com pot ser que surti en un anunci el Valdés mesos després de la seva lesió? En fi, millor que cadascú esculli ara la seva selecció, com a la Play.