‘PORCA MISERIA’

Màrqueting erroni del 27-S: quants errors!

Pensem per últim cop en el 27-S i intentem interpretar-lo amb mentalitat de màrqueting: ¿va ser bona idea fer una llista única?

¿Va ser una bona idea diluir dues marques importants com CDC i ERC en un nou i innovador concepte com Junts pel Sí? ¿No va ser una mala idea agrupar diverses marques per crear Catalunya Sí que es Pot? ¿Trauria 52 diputats un front de no unit sota una mateixa sigla? Tinc els meus dubtes, i em pregunto -per fer una comparació- si el grup Volskwagen (els pol·lucionadors) tindria els mateixos resultats eliminant Audi, Skoda, Seat i Volkswagen i creant, per exemple, un Rauchwagen (el cotxe de fum).

Una altra pregunta: ¿va ser una bona idea de màrqueting fer tantes campanyes al cinturó metropolità i despertar un gegant adormit? ¿I la manifestació de l’avinguda Meridiana no ha tocat una mica els pebrots i empès aquells barris a votar Ciutadans? Jo, en una altra comparació, prefereixo sempre vendre el doble en zones favorables que un 10% més en territori hostils. Apa, me’n vaig.