Una Angela Merkel a cada casa!

Figures com Angela Merkel, amb la seva Weltanschauung , sempre han existit. En totes les empreses i organitzacions. Pensant-hi profundament, el món sencer s'ha pogut dividir sempre en la part Angela Merkel i la part que no ho és. Tot. L'art, el futbol, la religió. La gastronomia! Hi ha plats Angela Merkel i plats que no. (Als restaurants ara es podria dir: voleu tastar el menú Merkel? Tothom ho entendria.) Gosaria dir que també en el món animal els etòlegs han descrit àmpliament comportaments que es podrien resumir fàcilment amb aquestes dues paraules. En les empreses, aquestes característiques que ara tenen nom i cognom s'atribuïen a una part molt útil de l'estructura que es gestionava segons com anava el business . Mai, però, a aquest personal no se li deixava la clau de l'estratègia de l'empresa. Ni de broma. Tot va canviar amb l'aparició de la simpàtica alemanya. Ara, efectivament, estan vivint una època gloriosa i han pujat al cim de l'organització, en grans i petites empreses. Tanmateix, ja es perceben els canvis futurs com a reflex dels recents moviments internacionals. Ja tenim servida l'eterna lluita entre els comercials i els administratius! Una guerra que ha fet més mal que moltes catàstrofes èpiques!